Kontakt

Student Village Kamtjatka A/S
Kamtjatka 13
8700 Horsens
contact@kamtjatka.dk
CVR: 29200203

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål vedrørende dit ophold.

+45 35 10 00 68

contact@kamtjatka.dk

Kontakt dine folk

Thomas Grejsmark

Thomas Grejsmark

Property manager

Jonas Bo Kristensen

Jonas Bo Kristensen

Property inspector

Social Media

Social Media

Student Group

Find dit hjem 

Kamtjatka er beliggende i centrum af Horsens tæt på alle byens attraktioner og institutioner. Kommer du til studiebyen for første gang, kan du se vores vejledninger nedenfor. 

Vi glæder os til at møde dig!

Få vejvisning 

Fra hvor du er

Fra Billund Airport

Fra Kastrup Airport

De mest populære spørgsmål

Tjek ofte stillede spørgsmål, eller kontakt os, hvis du har flere spørgsmål om dit ophold

Generelt:

Er måltider inkluderet i prisen?

Nej, der er ingen måltider inkluderet i lejen. Der vil være et fuldt funktionelt køkken i din lejlighed.

Får jeg rengørings- og vaskeservice?

Nej, du skal selv stå for rengøringen og vaske dit eget tøj. For at holde lejlighederne i god stand, skal rengøringen foretages hyppigt. Hvordan du og din roommate beslutter at arrangere tingene imellem jer, er ikke vores anliggende, men hvis rengøringen ikke bliver udført regelmæssigt, vil Kamtjatka bestille et rengøringsfirma til at gøre det og sende fakturaen til lejerne. 

Har jeg adgang til WiFi?

Der er gratis WiFi på Kamtjatka. 

Tilbyder min indkvartering parkeringsfaciliteter?

Der er gratis parkering for alle beboere på Kamtjatka.

Mine forældre satte mig af, må de overnatte en enkelt nat?

Du skal kontakte kontoret, når du har overnattende gæster. Nogle af værelserne kan være små, og det skal derfor være i orden med din roomie. Vi kan tilbyde at leje et værelse til 250 kr. pr. person pr. nat.

Hvor indmelder jeg eventuelle problemer med min indkvartering, når jeg først er ankommet?

Kom forbi kontoret eller send en mail til contact@kamtjatka.dk.

Skal jeg stadig betale leje, hvis jeg tager hjem i ferierne, eller hvis jeg rejser, før min kontrakt udløber?

Du er forpligtet til at betale lejen og forbrug i hele lejeperioden på 6 måneder.

Kan jeg udleje mit værelse til en anden?

Værelset må kun benyttes af lejeren. Værelset må ikke udlejes til en anden.

Må jeg ryge på mit værelse?

Rygning indendørs er forbudt, både i lejede områder samt fællesområder og fællesarealer. Rygning er tilladt udenfor. 

Er kæledyr tilladt?

Det er ikke tilladt at have kæledyr. Det gælder alle slags dyr (også fisk og krybdyr).

Er der tv på værelserne?

Der er ikke et tv på værelserne, men der er gratis WiFi.

Booking:

Hvordan booker jeg min indkvartering?

Den bedste måde er at gøre det her på hjemmesiden, hvis du er førstegangs lejer. Bor du allerede på Kamtjatka, skal du kontakte kontoret.

Kan jeg se boligen, inden jeg booker?

Vi kan arrangere, at du kan se området, men vi kan ikke garantere, at du kan se det værelse, du ønsker, hvis der stadig bor studerende der.

Kan jeg booke et værelse sammen med en ven? Er der rabat ved gruppebookinger?

Den bedste måde er at finde en lejlighed, hvor der er 2 værelser, og så booke samtidig på hjemmesiden. Der er ingen gruppe rabat.

Jeg er ikke studerende. Kan jeg booke hos jer?

Det er en betingelse for lejemålet, at lejeren er en aktiv studerende. For at kunne leje en lejlighed, skal udlejeren se dokumentation for, at lejeren er indskrevet på en uddannelse.

Hvad er et depositum?

Det er vores økonomiske sikkerhed for at dække eventuelle skader på lejeboligen, eller hvis der er fejl og forsømmelser.

Hvad er mine betalingsmuligheder?

Du kan betale med kort på kontoret, via online link i fakturaen eller via bankoverførsel.

Hvad er inkluderet i startpakken?

Pude, dyne, sengetøj og lagner.

Kan jeg ændre/afbestille min booking? Hvad sker der, når jeg afbestiller?

Du har mulighed for at annullere din booking på følgende vilkår:

  • Hvis du afbestiller indenfor 14 dage efter bestillingen er foretaget, så refunderes hele beløbet.

Ellers gælder nedenstående.

  • Hvis du afbestiller mere end 30 dage før ankomst (Startdato af kontrakten), får du hele beløbet godtgjort med undtagelse af et administrationsgebyr på 500.- DKK.
  • Hvis du afbestiller mindre end 30 dage og mere end 14 dage før ankomst (Startdato af kontrakten), kan du få halvdelen af beløbet refunderet.
  • Hvis du afbestiller mindre end 14 dage før ankomst (Startdato af kontrakten), mister du hele det indbetalte beløb.

Hvis du allerede er beboer på Kamtjatka, skal du afbestille din kontrakt med mindst 3 måneders varsel til ophør 31. januar eller 31. juli.

Kan jeg ændre start- og/eller slutdatoerne for mit lejemål?

Starten og slutningen af kontrakten vil altid være 1. februar til 31. juli og 1. august til 31. januar.

Hvilke dokumenter skal jeg medbringe?

Du skal medbringe gyldigt ID og to udskrevne kopier af den danske kontrakt.

At bo i Kamtjatka:

Hvor lang tid tager udtjekningen?

Udtjekningen varer 30 minutter.

Kan jeg udføre udtjekning og blive på værelset, indtil jeg skal forlade det?

Når udtjekning inspektionen er afsluttet, skal du aflevere nøglen og forlade lejligheden med alle dine ejendele. 

Hvad gør jeg med startpakken, når jeg flytter?

Hvis du ikke ønsker at tage startpakken med dig, bedes du efterlade den i kælderen i Kamtjatka Blok 8. Vi vil derefter donere det til velgørenhed.

Skal jeg rengøre værelset/lejligheden, inden jeg flytter?

Det er dit ansvar at rengøre dit værelse, badeværelse, køkken og fællesområder – også ved udflytning. Dette inkluderer støvsugning og vask af gulve, rengøring af skabe, ovn, skuffer og paneler, rengøring af vinduesrammer og vinduer indvendigt samt alle døre på begge sider og rengøring af afløb for hår i bruseren. Hvis rengøringen ikke udføres korrekt, vil en rengøringsvirksomhed blive bedt om at gøre det, og du vil blive opkrævet i overensstemmelse hermed.

Hvordan kan jeg booke en udtjekning af værelset, og hvornår?

Information vil blive sendt ud, når det er tid til at tjekke ud. Kom altid forbi kontoret, hvis du har spørgsmål. 

Hvornår skal jeg betale huslejen?

Forfaldsdatoen vil være d.3. i den følgende måned, og betalingen skal ske rettidigt for at undgå ekstra omkostninger og i sidste ende udsættelse.

Hvornår får jeg depositum tilbage?

Endelig afregning af din konto vil tage op til seks uger efter udløbet af din kontrakt. 

Når jeg flytter, kan jeg bruge depositum til at betale huslejen?

Nej, det er vores økonomiske sikkerhed for at dække skader på lejeboligen, eller hvis der er fejl og forsømmelser. 

Hvad gør jeg, hvis jeg ved et uheld ødelægger noget?

Hvis det sker, skal du komme forbi kontoret eller kontakte os på contact@kamtjatka.dk.

Har du mistet eller ødelagt nøglen?

Ødelagte nøgler kan udskiftes på kontoret. Du vil blive opkrævet for udskiftningen (450 DKK). Hvis nøglen er brækket inde i låsen, vil en låsesmed blive tilkaldt, og du vil blive opkrævet de tilknyttede omkostninger. Hvis du mister nøglen, skal vi omkode låsene. Du vil blive opkrævet de tilknyttede omkostninger (2600 DKK). For opkald uden for normale arbejdstider vedrørende mistede eller ødelagte nøgler vil der blive opkrævet et servicetillæg på 400 DKK.

Hvordan betaler jeg huslejen?

Du betaler for den kommende måned, så du vil modtage en faktura omkring d. 24. i den måned, du er i. Forfaldsdatoen vil være den 3. i den følgende måned, og betalingen skal ske rettidigt for at undgå ekstra omkostninger og i sidste ende udsættelse. Betalingsmulighederne vises på fakturaen, der vil være tre måder at betale på. 

    1. Online betaling: Der er en 3D-sikkerhed, så sørg for, at dit kreditkort er indstillet til det. 
    2. Bankoverførsel: Husk, at det kan tage op til tre arbejdsdage, så sørg for at betale inden forfaldsdatoen.
    3. Kreditkortbetaling på kontoret: Du kan komme forbi kontoret og betale med kreditkort.

Er der parkeringsplads til min bil i Kamtjatka?

Der er gratis parkering for beboere på Kamtjatka.

Hvordan bruger jeg vaskerummet?

Der er vaskerum tilgængeligt på Kamtjatka. Vaske chip skal købes på Kamtjatka-kontoret. Kun kontant betaling. Påfyldning af vaske chip foregår kun med danske kontanter. Du skal medbringe din egen sæbe. Der er ingen tilbagebetaling fra vaske chippen.

Hvordan kan jeg bruge det fælles køkken?

Du skal komme forbi kontoret og booke en tid.

Kan jeg leje eller opbevare en cykel?

Der er ingen cykler til leje. Der er cykelparkering til cykler, men det er ikke aflåst.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kontoret?

Du kan ringe på tlf. +45 3510 0068 eller skrive til contact@Kamtjatka.dk.

Har I rengøringsprodukter?

Rengøringsprodukter skal du selv købe. Støvsuger og gulvmoppe kan du låne på kontoret.

Hvad gør jeg med affaldet?

Vi sorterer affald i pap, metal og glas, mad og restaffald.

Kan jeg have besøgende på mit værelse?

Ja, men du skal aftale det med din værelseskammerat.

Kan jeg have overnattende gæster på mit værelse?

Med udlejerens forudgående samtykke kan det i særlige tilfælde være tilladt at have overnattende gæster i en kort periode.

Kan jeg tage venner med i fitnessrummet?

Nej, du må ikke tage nogen med, der ikke bor på Kamtjatka, for at bruge fitnessrummet.

Hvordan kommer jeg til Kamtjatka fra lufthavnen?

  1. Billund lufthavn: Du kan tage en bus fra Billund lufthavn til Vejle og derefter toget fra Vejle station til Horsens station.
  2. Kastrup Lufthavn: Fra Kastrup lufthavn vil der være en direkte togforbindelse til Horsens Station.

Hvordan kommer jeg til Kamtjatka fra togstationen?

Du kan tage en taxa eller gå. Kamtjatka ligger kun 15 minutters gang fra togstationen. Indgangen til Kamtjatka er fra Slotsgade.

Hvor finder jeg kontoret?

Når du ankommer fra Slotsgade, skal du gå forbi parkeringspladsen og op ad trappen, indtil du ser et blåt skilt med “kontor”.

Hvornår er kontoret åbent?

Kontorets åbningstider er mandag til torsdag kl. 8:00-15:00 og fredag kl. 8:00-14:00.

Skal jeg medbringe kontrakten?

Du skal medbringe to udskrevne kopier af den danske version af kontrakten. Vi har brug for en fysisk kopi på kontoret, og du skal bruge en til det danske CPR-nummer.

Kamtjatka

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål vedrørende dit ophold.

Book her
bubble